مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 08:002024-01-16دانش

میز دانشجو| اگر برگه آزمون جامع را سفید بدهیم چه اتفاقی رخ می دهد؟


مطرح شدن سوال «اگر برگه آزمون دکتری را سفید بدهیم چند درصد شانس قبولی داریم» بیشتر بین داوطلبانی است که خود را به طور کامل برای حضور در امتحان آماده نکرده اند، - گروه دانشگاه خبرگزاری فارس_ امسال می خواهم برگه امتحان جامع خود را سفید بدهم تا نمره قبولی در دانشگاه دولتی کسب کنم ، اینها بخشی از صحبت های متقاضیان دانشجوی دکتری است.

میز دانشجو در این قسمت به این سوال که آیا برگه امتحان جامع خود را سفید بدهم، در دانشگاه دولتی قبول می شویم یا خیر، پاسخ می دهد.

به هنگام مواجهه با امتحاناتی نظیر کنکور در مقاطع مختلف، سوالی که برای افراد مختلف به وجود می آید، این است که اگر پاسخنامه را سفید  بدهند، تا چه اندازه شانس موفقیت و قبولی در امتحان را دارا خواهند بود، عموم افراد جامعه در این رابطه تنها یک پاسخ و آن هم رد شدن در امتحان را دارند.

در برخی مواقع اتفاقی کاملا برعکس رخ می دهد و مشاهده می شود که برخی با ارائه پاسخنامه سفید، پشت میز کلاس های درس نشسته اند.

در این قسمت از میز دانشجو به ارائه اطلاعات در رابطه پاسخنامه سفید آزمون دکتری، قبولی دکتری در دانشگاه های دولتی و آزاد با پاسخنامه سفید، دعوت به مصاحبه دکتری با پاسخنامه سفید و نحوه مطالعه برای قبولی در دکتری پرداخته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میز دانشجو| اگر برگه آزمون جامع را سفید بدهیم چه اتفاقی رخ می دهد؟

میز دانشجو| اگر برگه آزمون جامع را سفید بدهیم چه اتفاقی رخ می دهد؟